UŽSAKYMO KLAUSIMAI
Sėkmingai pateikus užsakymą, el. pašto adresu, kurį įvedėte užsakymo informacijoje, išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas. Jei negaunate užsakymo patvirtinimo, visada patariame patikrinti spam sekciją el. pašto dėžutėje. Jei užsakymo patvirtinimo ten taip pat nėra, maloniai patariame susisiekti su mumis adresu info@supersymmetry.lt
Jei jūsų užsakymas yra apdorojamas, galite pakeisti savo užsakymą susisiekę su mumis adresu info@supersymmetry.lt
Jei jūsų užsakymas jau apdorotas, supakuotas arba išsiųstas; deja, negalėsime pakeisti jūsų užsakymo.
Rekomenduojame dar kartą patikrinti visą informaciją, kurią užpildote pateikdami užsakymą.
Atminkite, kad galėsite pakeisti užsakytos prekės spalvą ar dydį, jei ši netiks.Jei jūsų užsakymas yra apdorojamas, galite pakeisti savo užsakymą susisiekę su mumis adresu info@supersymmetry.com. Jei jūsų užsakymas jau apdorotas, supakuotas arba išsiųstas; deja, negalėsime pakeisti jūsų užsakymo.
Rekomenduojame dar kartą patikrinti visą informaciją, kurią užpildote pateikdami užsakymą.
Atminkite, kad galėsite pakeisti užsakytos prekės spalvą ar dydį, jei ši netiks.
Jeigu Jūsų užsakymas neapdorotas, užsakymą galite atšaukti susisiekę su mumis info@supersymmetry.lt
Jei jūsų užsakymas jau apdorotas, supakuotas arba išsiųstas; mes, deja, negalime atšaukti užsakymo.
Tačiau, gavę užsakymą, galite grąžinti visas nepageidaujamas prekes ir susigrąžinti pinigus.
Labai atsiprašome, jei gavote nekokybišką prekę.
Kuo greičiau susisiekite su mumis adresu info@supersymmetry.lt
Taip pat laiške nurodykite savo užsakymo numerį ir prisekite nekokybiškos prekės nuotrauką.
Labai atsiprašome, jei gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte.
Kuo greičiau susisiekite su mumis adresu info@supersymmetry.lt
Taip pat laiške nurodykite savo užsakymo numerį ir prisekite gautos prekės nuotrauką.
SIUNTIMAS
Pristatymo mokesčio dydis priklausys nuo jūsų pasirinkto pristatymo varianto. Apmokėjimo metu galėsite rasti visus jūsų mieste galimus pristatymo būdus.
Produktų siuntimui naudojamės Venipak, Omniva bei Lietuvos Pašto paslaugomis.
Venipak ir Omniva užsakymus atsiunčia į Jūsų pasirinktą paštomatą.
Lietuvos Paštas užsakymus atsiunčia į pašto skyrių, esantį arčiausiai Jūsų namų.
Kai siuntą galėsite atsiimti, gausite SMS ir (arba) el. laišką. Įsitikinkite, kad užsakyme nurodėte teisingą el. pašto adresą ir telefono numerį.
Numatomas standartinis pristatymo laikas yra 1-2 darbo dienos. Atkreipkite dėmesį, kad išpardavimų metu ar dėl kitų nenumatytų aplinkybių gali būti nedidelių pristatymų vėlavimų.
Užsakius siuntimą Lietuvos Paštu, siuntimas gali užtrukti iki 4-6 darbo dienų.
Gausite siuntos pristatymo patvirtinimą su sekimo numeriu.
Siuntą galite sekti nukopijuodami sekimo kodą ir įklijavę jį čia:
Venipak: https://venipak.com/lt/
Omniva: https://www.omniva.lt/
Lietuvos Paštas: https://www.post.lt/
Saugumo sumetimais negalime pakeisti adreso jūsų užsakyme po to, kai jis buvo pateiktas.
GRĄŽINIMAI
Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
Visos grąžinamos prekės turi būti originalios būklės, t. y. jos neturi būti panaudotos ar jokiu būdu sugadintos ir turėti originalią pakuotę. Pavyzdžiui, bandydami naujai įsigytus batus, svarbu tai daryti ant tokio paviršiaus, kuris nesugadintų gaminio, nenusidėvėtų ir nepaliktų žymių ant pado – geriausia ant kilimo.
Visos grąžinamos prekės bus patikrintos atvykus. Jei mūsų komanda bus nepatenkinta grąžintos prekės būkle (pvz., yra nusidėvėjimo žymių, padas yra purvinas) ir negalime jos grąžinti į sandėlį, gali būti, kad negalėsime priimti jūsų grąžinimo ir mums gali tekti atsiųskite jį jums atgal. Tokiu atveju mūsų komanda susisieks su jumis el.
Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
Visos grąžinamos prekės turi būti originalios būklės, t. y. jos neturi būti panaudotos ar jokiu būdu sugadintos ir turėti originalią pakuotę. Pavyzdžiui, bandydami naujai įsigytus batus, svarbu tai daryti ant tokio paviršiaus, kuris nesugadintų gaminio, nenusidėvėtų ir nepaliktų žymių ant pado – geriausia ant kilimo.
Visos grąžinamos prekės bus patikrintos atvykus. Jei mūsų komanda bus nepatenkinta grąžintos prekės būkle (pvz., yra nusidėvėjimo žymių, padas yra purvinas) ir negalime jos grąžinti į sandėlį, gali būti, kad negalėsime priimti jūsų grąžinimo ir mums gali tekti atsiųskite jį jums atgal. Tokiu atveju mūsų komanda susisieks su jumis el.
Rekomenduojame susisiekti el. paštu info@supersymmetry.lt tam, kad įsitikintume, kad turime Jūsų pageidaujamų prekių sandėlyje. Jei prekę turėsime, ją rezervuosime iki kol gausime Jūsų keičiamą prekę.
Omniva adresas:Saulės g. 1, Avižieniai 14184
Venipak adresas:Saulės g. 1, Avižieniai 14184
DPD adresas:Saulės g. 1, Avižieniai 14184
Užsakymus grąžinti taipogi galite į parduotuvę adresuTrakų g. 16, Vilnius
Užpildykite kiekvieno užsakymo, iš kurio grąžinate prekes, grąžinimo formas ir įdėkite jas į grąžinimo siuntinį. Jei kartu su grąžinama siunta neišsiųsite grąžinimo formos, grąžinimo apdoroti negalėsime.
Visus grąžinimus apdorojame per 14 dienų, skaičiuojant nuo tos dienos, kai gauname grąžinamąją siuntą mūsų sandėlyje Vilniuje. Kai tik apdorosime jūsų grąžinimą, gausite patvirtinimą el. paštu. Pinigus grąžinsime į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas.
APMOKĖJIMAS
Užsakymą apmokėti galite naudodamiesi banko kortele per Stripe apmokėjimų surinkimo sistemą.
Taipogi siūlome apmokėjimą per Makecommerce apmokėjimų surinkimo sistemą, kuri gali pasiūlyti įvairių apmokėjimo būdų.
Jei susiduriate su sunkumais bandant apmokėti savo užsakymą, rekomenduojame susisiekti el. paštu info@supersymmetry.lt, pasistengsime kuo greičiau padėti Jums su apmokėjimu.
Jei pastebėsite, kad nuolaidos kodas neveikia, patikrinkite toliau pateiktą informaciją:
- Vienam užsakymui galite naudoti tik vieną nuolaidos kodą
– Kodai gali galioti tik tam tikroms prekėms, o dauguma kodų turės galiojimo datą arba laiką
– Kai kurie kodai yra vienkartiniai, generuojami automatiškai, todėl jų naudoti daugiau nei vieną kartą neįmanoma
Jei patikrinus visus aukščiau nurodytus dalykus nuolaidos kodas vis tiek neveikia, susisiekite su mumis adresu info@supersymmetry.lt
Mokesčiai įskaičiuoti į visas kainas – neįskaitant Jungtinės Karalystės, Šveicarijos, Norvegijos, Ukrainos ir Islandijos.
Jei užsisakote iš Jungtinės Karalystės, Šveicarijos, Norvegijos, Ukrainos ar Islandijos, turėsite padengti visus užsakymo mokesčius, muitus ar vietinius importo mokesčius, kurie nėra įtraukti į bendrą užsakymo kainą ir kurių Supersymmetry nekompensuoja. Kai užsakymas atvyks į jūsų muitinės įstaigą, su jumis bus susisiekta ir pateiks išsamią informaciją apie mokesčius.
PRODUKTAI
Stengiamės suteikti jums kuo daugiau naudingos informacijos apie visus parduodamus produktus, įskaitant išsamų aprašymą, iš kokių medžiagų prekė pagaminta, ir kilmės šalį.
Jei turite daugiau klausimų apie gaminį, maloniai kviečiame susisiekti adresu info@supersymmetry.lt
Mūsų batai atitinka dydį, nebent prekės aprašyme nurodyta kitaip. Kai kurie modeliai būna mažinti, tačiau tokiu atveju apie tai bus informuota produkto aprašyme.
Atkreipkite dėmesį, kad išmatavimai gali šiek tiek skirtis priklausomai nuo modelių ir naudojamų medžiagų.
Ne odinė (eco oda) avalynė yra pagaminta Kinijoje.
Odinė avalynė yra pagaminta Turkijoje arba Italijoje.
Rūbų ir aksesuarų kilmės šalis skirtinga, tačiau būna nurodyta produkto aprašyme.
SUPERSYMMETRY
Supersymmetry gimė kitu, Boho Batai pavadinimu Vilniuje, Lietuvoje 2019 metais. Po kurio laiko nusprendėme pakeisti pavadinimą ir prekės ženklo koncepciją, todėl 2021 metų sausio mėnesį persivadinome į Supersymmetry.
Supersymmetry gimė ir vystosi Vilniuje, Lietuvoje.
Supersymmetry gimė kaip šeimos verslas ir jau ketverius metus padeda išlikti motyvuotiems dėl bendro tikslo - sukurti kažką tvaraus, naudingo ir paklausaus.